• Můj účet
  • je prázdný
    za 0.00 Kč
 Novinky
Spuštění našeho nového portálu.

Najdete zde vše co potřebuje Váš internetový obchod nebo stránka, přičemž samozřejmostí jsou stále rozvíjející se možnosti a funkcionality systému.


Další novinky

Editovat nebo přidávat více novinek můžete v sekci Moduly v modulu Novinky.

je prázdný
za 0.00 Kč

Vše o nákupu

Nákup v internetovém obchodě

  1. Vyberte si žádaný zboží, případně se přihlaste do systému
  2. Pokud máte o produkt zájem, zadejte počet kusů a klikněte na ikonku vložit do košíku. Tímto způsobem můžete vybírat a přidávat do nákupního košíku další produkty.
  3. Pokud chcete ukončit nakupování, klikněte na ikonu nákupního košíku v horním navigačním menu. Získáte přístup k obsahu nákupního košíku, ve kterém můžete dodatečně odebírat nebo měnit počet produktů. Provedené změny se projeví po kliknutí mimo políčka nebo stisknutí Enter. Pokud jste s výběrem spokojeni, klikněte na tlačítko "Pokračovat".
  4. Zvolte způsob dopravy a platby
  5. Zadejte dodací údaje a klikněte na tlačítko "Pokračovat" (Pokud jste přihlášeni a máte již nastaven účet, políčka se Vám vyplní automaticky).
  6. Po zkontrolování všech údajů a odsouhlasení obchodních podmínek odešlete objednávku kliknutím na tlačítko odeslat objednávku.
  7. Po odeslání a zpracování objednávky bude na Váš e-mail obratem doručeno potvrzení o přijetí objednávky provozovatelem. Na uvedenou e-mailovou adresu vám budou v případě potřeby zasílány všechny další informace ohledně Vaší objednávky.
  8. Vaše zboží Vám bude doručen na základě dodací lhůty.

Doprava zásilek

Dopravu zajišťuje kurýrní společnost PPL, DPD, WEDO a Balíkovna. Zásilky lze odeslat na odběrná místa PPL a Balíkovna  a vyzvednout je v době, která vyhovuje Vašim potřebám. Zásilka je odeslána do 24 hodin v závislosti na vybrané možnosti platby a skladových zázob zobrazených při produktu. Při nákupu nad 2000 Kč Vám zboží doručíme zdarma.

Platba za objednávku

Platbu za objednané zboží je možné provést v hotovosni u nás na prodejně, na bankovní účet se zadáním variabilního symbolu objednávky nebo platbou na dobírku.  

Při výběru možnosti osobního odběru získáte k objednávce PIN kód. Díky tomuto PIN kódu mohou zásilku na naší prodejně převzít i osoby, které nejsou uvedeny ve fakturačních nebo dodacích adresách, např. Váš rodinný příslušník nebo zaměstnanec.

Informace o produktech

Produkty na eshopu obsahují všechny důležité informace jako je obrázek, popis, parametry, dostupné varianty a subvariantyaktuální skladové zásoby, různé identifikační kódy a v některých případech návodyvidea nebo technické dokumenty ke stažení. V případě jakýchkoliv dotazů ke konkrétnímu produktu lze využít kontaktní formulář "dotaz k produktu" zobrazující se v detailu každého produktu.

Pojištění zboží

Zboží je pojištěno v rámci přepravní společnosti na hodnotu zboží, které obsahují zásilku. Pojištění platí na dobu během převozu až do doby, kdy je zboží k zákazníkovi doručeno. Před převzetím zboží od doručovatele doporučujeme pozorně zkontrolovat balík nebo obal zásilky. V případě, že je zásilka poškozena doporučujeme tuto informaci zaevidovat přes dostupné možnosti doručovatele případně zásilku ihned reklamovat jako škodnou událost na straně doručovatele.

Výměna zboží

Krmní a návnady pro výměnu zboží není možné.

Vrácení zboží

Na jakékoliv zboží v našem eshopu poskytujeme záruku na vrácení zboží do 14 dnů od doručení zboží. Podmínkou je nepoškozené zboží s originálním balením bez známek používání. Pro vrácení takového zboží vyplňte formulář odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku, který nám spolu s kopií faktury zašlete na email v sekci Kontakt.

Sledování zásilek

O každém stavu objednávky je uživatel informován na speciálním odkazu objednávky i na zadaný email a při odeslání i formou SMS. Při předání zásilky přepravní službě je na email odesíláno sledovací číslo s linkem na sledování zásilky.

Reklamace zboží

Na veškeré zboží poskytované v našem eshopu poskytujeme záruku 12 a 24 měsíců datum spotřeby je uvedeny na zboží. V případě reklamace prosím přejděte do sekce Reklamace (registrovaný uživatel) nebo vyplňte formuár na Reklamační protokol, který nám spolu s kopií faktury zašlete na email v sekci Kontakt.

Často kladené otázky (FAQ)

Posíláte zboží do zahraničí?
Ano, pro bližší informace nás kontaktujte nebo v košíku vyberte možnost pro konkrétní zemi.

Poradíte mi s výběrem?
Ano a velmi rádi! Stačí nás kontaktovat přes dostupné komunikační kanály.

Co je to "běžná cena"?
Běžná cena uváděná u produktů je cena doporučená výrobcem nebo distributorem pro maloobchod.
 
Soubory cookies používáme pro správné fungování naší webové stránky a jejích funkcí. Pomocí souborů cookies si také například pamatujeme váš preferovaný jazyk, zvyšujeme pro vás relevanci zobrazovaných reklam, počítáme návštěvu stránek a pamatujeme si vaše nastavení provedená na stránce.